سقف متحرک شیشه ای ایدی از بشر که همانا سقف شفاف بود را عملی نمود . سقف شیشه ای جمع شونده به خاطر ویژه گی ذاتی خود داری ساختاری متشکل از شیشه های نشکن و مقاوم با قدرت عبور نور فراوان می باشند . 

سقفهای متحرک شیشهای به مانند سقف های متحرک استخری دارای سازه ای بسیار قدرتمند میباشند . تایل ها وبلوک های مقاوم و نشکن ازجمله متریال های مهم این سازه هستند .

نکات مهم برای خرید سقف متحرک شیشه ای 

  • انتخاب جنس شیشه: شیشه‌های سقف متحرک معمولاً از نوع شیشه لمینیت می باشند. 
  • محدوده باز شدن: بررسی کنید که چقدر سقف متحرک می‌تواند باز شود. 
  • عملکرد گرمایش و خنک‌کنندگی: برخی سقف‌های متحرک دارای سیستم‌های گرمایش و خنک‌کنندگی هستند که به شما امکان تنظیم دمای منطقه زیر سقف را می‌دهند.
  • مقاومت در برابر آب و هوا: . مقاومت شامل مقاومت در برابر باران، برف، باد قوی و حتی تابش UV آفتاب می‌شود.
  • سیستم ایمنی: اطمینان حاصل کنید که سقف متحرک دارای سیستم ایمنی قوی است. 
  • طراحی و ظاهر: سقف متحرک شیشه‌ای باید با طراحی و ظاهر خانه یا ساختمان شما هماهنگ شود.

مزایای سقف متحرک شیشه ای : 

  • نورافشانی طبیعی: سقف متحرک شیشه‌ای به راحتی می‌تواند از نور طبیعی محیط خارج شود و به داخل فضا نفوذ کند. 
  • افزایش ارتفاع مفید: با استفاده از سقف متحرک شیشه‌ای، می‌توان ارتفاع مفید فضاها را بهبود داد و به ایجاد احساس فضای وسیع‌تر کمک کرد. 
  • افزایش انرژی خورشیدی: با اجازه نفوذ نور خورشید به داخل ساختمان، امکان استفاده از انرژی خورشیدی به عنوان یک منبع تغذیه فرعی برای نورپردازی و گرمایش فراهم می‌شود.
  • تأثیر زیبایی‌شناختی: سقف متحرک شیشه‌ای زیبایی معماری خاصی به فضاها می‌بخشد .

قیمت سقف متحرک شیشه ای

در محاسبه قیمت سقف متحرک شیشه ای عوامل متعددی مانند جنس شیشه ، متراژ محیط ، سیستم باز و بسته شدن تاثیر گذار است اما به طور نسبی می توان بین 10 میلیون تا 20 میلیون تخمین قیمت زد . برای اطلاع دقیق قیمت با گروه فنی ومهندسی موسوی در ارتباط باشید . 

پرسش و پاسخ های متداول 

 

اسکای لایت  همانطور که از نامش پیداست سقفی است شفاف شیشه ای که گاهی شیشه و گاهی از پلی کربنات ساخته شده  است با توجه به اینکه در این بخش به شکل طبیعی و با استفاده از نور خورشید روشنایی استفاده خواهد شد، این نکته مهم است که از ملزمه ی شفافی همچون
شیشه و پلی کربنات استفاده شود.

این حامل‌ها که توسط موتورهای DC تغذیه می‌شوند روی ریل‌های فولادی می‌چرخند که حرکت جمع‌شونده مطلوب ساختارهای سقف متحرک را تسهیل می‌کند. سقف طوری طراحی شده است که از طریق کشویی، بلند کردن، چرخش یا تاشو جمع شود. همچنین می تواند یک سیستم قابل گسترش یا یک سیستم ترکیبی را اتخاذ کند.

شیشه های ایمنی چند لایه اغلب برای شیشه های سقف توصیه می شود، اگرچه شیشه های مقاوم برای برخی از کاربردهای شیشه های سقفی کافی است.

سقف های شیشه ای بسیار بادوام و انعطاف پذیر هستند و سقف‌های شیشه‌ای را نیز می‌توان برای راه رفتن طراحی کرد و سپس به عنوان کف شیشه‌ای طبقه‌بندی می‌شود.

سقف‌های شیشه‌ای دارای خواص عایق بسیار عالی هستند. آخرین پیشرفت‌ها در شیشه‌های کنترل خورشیدی با درجه حرارت شدیدی که گاهی اوقات باعث می‌شد باغ‌ها در گذشته مکان‌هایی نسبتاً ناپذیر به نظر برسند، مبارزه می‌کند.

شیشه نسبت به پلی کربنات در جذب صدا بسیار بهتر است و حتی می‌توانید برای بهبود بیشتر از لعاب‌های کاهش‌دهنده صدا استفاده کنید. اگرچه می‌توانید شیشه‌های عایق صوتی تخصصی نصب کنید، اما پنجره‌های دو جداره و سه جداره به خوبی کار می‌کنند و آرامش نهایی را برای زمان خرابی تضمین می‌کنند.

سانروف یک پانل فلزی است که به صورت کشویی باز می شود یا در سقف یک وسیله نقلیه بالا می آید تا نور و هوا را وارد کابین داخلی کند. با این حال، مونروف یک صفحه شیشه ای شفاف یا رنگی است که بین سقف و سرپوش می لغزد و اغلب کج می شود تا هوای تازه وارد شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *